| 
          
            |  4 / 12 oldal 
	
		
			|  | 
			Az ágyúnyílások ajtajai alap anyag szinten. Alul 2 szál 6x2 mm hárs léc rajta 0,5x6 mm mahagóni közte a trutyi a ragasztó. 
			 |  
			|  | 
			A fentiek körbecsiszolás után. 
			 |  
			|  | 
			A fenti ajtók pirosra festve és felragasztva az ajtók külső fekete fedele. Kell belőle kb. 70 db. 
			 |  
			|  | 
			Itt talán jobban látszik egy ajtó kész állapotban még vasalás nélül. 
			 |  
			|  | 
			A hajótest a korábban mutatott sárgra festés utáni fekete festéssel. Természetesen a dörzsgerendák, ajtók, ágyúk még sehol. 
			 |  
			|  | 
			A tattfedélzet külső burkolatának felragasztása. Az ablakok mögött az "üveg" dakronból van. 
			 |  
			|  | 
			A hajó vízvonal alatti részére kerülő vörösréz burkolat felragasztás közben. A réz felett látható papírcsík a vízvonalat jelző segédeszköz. 
			 |  
			|  | 
			A második részben mutatott halszálkák, és a harmadikban látható bordázás alatt lévő csónak még mindig félkész, de előrehaladottabb állapotban. Ez a kép kb. 1:1. 
			 |  
			|  | 
			Ezek a csónak padlódeszkái lesznek. 
			 |  
			|  | 
			Lassacskán befejeződik a vízvonal alatti test réz lemezekkel való burkolása. A képen 2:1 nagyításban létható a lemezelés. 
			 |  
 
 |  |  |  
		      	
    		  | Utolsó frissítés : 2007. szeptember 04. Kedd 11:28 |  
 
      Hozzászólás nyelve: Magyar (66), English (0)
        | Olvasók hozzászólása  |   |  
        | Átlagos értékelés  (0 szavazat)
 |  |  
 
 Hozzászólás | 
Írta: veroka () 2009. október 06. Kedd 11:40