5 of 12 Page
|
Az ágyúnyílások beépítve a testbe. A nyílásoknak benyúló oldalfalat is készítettem ( ezt a leírás nem tartalmazza ez is turbózásnak hívom , lehet , hogy helytelenül ) mert az ágyúcsövek mellett be lehetett volna látni a hajótestbe.
|
|
Az ágyúnyílások feletti vasalatok felhelyezése. Az eredeti hajón ezek a vasalatok a fekete részen vannak. Én azért tettem a fekete vasalatot sárga oldalra mert szinten így mutatósabb.
|
|
Az oldalsó fekete dörzsgerendák felhelyezve. A dörzslécek a palánkozással párhuzamosak. Az eredetin a fekete festés vonalvezetése nem követi a palánkozás vonalát. Ezt a megoldást mutatósabbnak és logikusabbnak tartom. ( lehet vitatkozni !! bár változtatni már nem sokat )
|
|
A bug építésének kezdete.
|
|
A bug az oldalgerendákkal felülről.
|
|
Ugyanaz oldalnézetben.
|
|
Az orrkabin a helyén. A rózsaszínű kockák fölé még csapóajtók kerülnek. ( ha el nem felejtem).
|
|
Szemből a hajó. Egy dörzsgerenda a réz burkolat határán még hiányzik.
|
|
A tat felől még , természetesen félkész állapotban. A víz alatti réz borítás még nem teljesen kész. A gerincre való ragasztás ( rögzítés ) problémát okoz. Még sokat kell vakaróznom míg kitalálom milyen ragasztó hajlandó a behajlított réz lemezeket biztonságosan megtartani
|
|
Itt az látható , hogy milyen kötélrögzítő szemeket kell gyártanom , hogy valamelyest mutatós legyen és hasonlítson az eredetire. A képen alul látható 2 db szem az amit a készletben adnak .A felül látható 2 db szem ami karikával van ellátva az általam gyártott. Kell belőle kb. 200 db. A Fórumban egy írásban ilyesmire gondoltam amikor a modell felturbózását említettem. A réz drótot sk. kell lehúzni , két okból. Egyrészt nem biztos , hogy kapsz megfelelő átmérőjűt ( nekem 0,55 mm kell ehhez ) másrészt amit kapsz , ha méretben jó is , de lágy. Lágy drótból nem lehet ilyesmit csinálni , vagy a szemeket le kell ezüsttel forrasztani. Abba meg nyugival bele lehet unni. Ha pl. 1,2 mm drótot kilágyítasz , vagy eleve lágy , mire lehúzod 0,55 mm méretre olyan kemény lesz , hogy vidáman lehet vele dolgozni.
|
|
|
|
Last update : 2007. September 04. Tuesday 11:28 |
Users' Comments |
|
Average user rating
(0 vote) |
|
Comment language: Magyar (66), English (0)
Add your comment
|