By lakosm,
on 2004. October 19. Tuesday 19:28
|
Average user rating : (0 vote) |
Views : 40241 |
Favoured : None |
Published in : Articles, Intermittent |
3 of 6 Page
|
Elsőként a tiszti kabin bútorai, válaszfalai kerültek a helyükre...
|
|
Majd a csapóajtók lefestése, helyükre ragasztása és a nyitó-csukó kötelek felhelyezése következett...
|
|
A kötelek csomózásánál bajban voltam, mert a szűk helyen képtelenség volt csomót kötni, közben persze gondosan ügyelni arra hogy feszes is maradjon a kötél. Hogy jobban látszódjon a probléma lemodelleztem a környezetet, a baloldalon láthatjátok, hogy hogyan kellet volna egymáshoz kötözni két a csapóajtókat tartó kötelet, a jobboldalon az én megoldásom, egyszerüen a hajótesthez ragasztottam a kötél végét.
|
|
Ezután jöhetett az ágyúk előkészítése. Egy a 32 ágyúból. Az ágyúcsövek két félből lettek összeragasztva. A kép baloldalán egy egyforintos látható a méretarány érzékeltetése céljából
|
|
Az ágyútartó bakok festés alatt...
|
|
A már lefestett és összeragasztott ágyúk várnak a beszerelésre.
|
|
Elkezdődött az ágyúk helyére illesztése és a visszahúzó kötelek rögzítése a hajótesthez...
|
|
Itt megint kisebb problámába ütköztem.Annak a kis csapocskának, amihez a kötelet kellett rögzíteni, valahogy úgy kellett volna kinéznie, mint egy horgolótű fejének (lásd a kép bal oldán). De ez csak 4-5 esetben volt igaz, a többi csap inkább a kép jobb oldalán levőre hasonlított. Így azokba kis árkokat kellet ügyeskedni, amikbe bele lehetett akasztani a kötelet. Egy esetben semmilyen csap nem volt. Az öntőkeretből vágtam le egy megfelelő méretű darabot és azt ragasztottam a hajótesthez. [feketepont a Revellnek...:)]
|
|
A vitorlarúdtartó. Mikor nem voltak használatban, itt tárolták a szárny, ill. a toldatvitorla rúdakat...
|
|
képek az elkészült ágyúfedélzetről...
|
|
képek az elkészült ágyúfedélzetről...
|
|
|
|
Last update : 2009. April 28. Tuesday 17:16 |
Users' Comments |
|
Average user rating
(0 vote) |
|
Comment language: Magyar (42), English (0)
Add your comment
|