Főoldal arrow Cikkek arrow Modellezés arrow Roncstemető arrow A U.S.S. Constellation építése
A U.S.S. Constellation építése PDF Nyomtatás E-mail

lefty, 2004. október 19. Kedd 19:50

Átlagos értékelés :    (0 szavazat)

Megtekintések száma : 50550    

Kedvenc : Nincs

Rovat : Cikkek, Roncstemető

Tartalomjegyzék
A U.S.S. Constellation építése
oldal 2
oldal 3
oldal 4
oldal 5
oldal 6
oldal 7
oldal 8
oldal 9
oldal 10

A hajó alja lakkozás után. A lakkozást kicsit túlhigított lakkal csináltam, így szépen elojönnek a színek, de nem lesz nagyon fényes.

Lakkozás után az állványon.

Mephistomi ajánlása után meg is csináltam a kormánylapátot, hogy úgy nézzen ki mintha több darabból állna.Így kicsit nehezebb volt mintha felhelyezés elott tettem volna meg ugyanezt, de azért nem lett olyan rossz...

Elkezdtem a fedélzet berendezését, fokozatosan egymás után ragasztottam fel az egyes elemeket.

A fedélzet berendezve, lelakkozva, szinte már készen, felkerült még plusz 12db kisebb kötélbak is.

Elkezdtem az ágyúk összeállítását. A dobozban lézerrel kivágva találtam az ágyúk egyes részeit, ezeket kipattintás után kellett összeragasztani. Számszerint három részbol állnak, két oldalelem, és köztük a harmadik elem.

Ezen a képen már kicsit elobbre tart az ágyúkészítés, összeállítottam az ágyúk kerekeit, maga a kerék már készen volt rézbol, kifúrva, csak a tengelyt kellett hozzá kivágni 1mm átméroju rézdrótból, majd összeragasztani.

Itt a fedélzeten található lépcsok láthatóak, ömlesztve, már készen, lakkozás elott. Ezeknek is az oldalsó elemei megvoltak, megfelelo mélységu bevágásokkal, a lépcsofokokat kellett 5x1mm-es lécbol kivágni, 10mm szélesre.

Ahogy ígértem itt a kép a kész mentocsónakról, igaz a kormánylapátja még hiányzik, ezt késobb festem le, de nem tudom, hogy ráragasszam, vagy csak tegyem bele a csónakba....már több helyen láttam mindkét megoldást.



   
Idézés a honlapján
Kedvenc
Nyomtatás
Küldés levélben

Utolsó frissítés : 2009. április 28. Kedd 17:20


Olvasók hozzászólása  Hozzászólás RSS küldése
 

Átlagos értékelés

   (0 szavazat)

 

Megjelenítve 10 a(z) 78 hozzászólásból

Hozzászólás nyelve: Magyar (78), English (0)

Írta: Putyi () 2006. augusztus 13. Vasárnap 09:43

Írta: Putyi 2006. augusztus 13. Vasárnap 09:43

Igazán feltehetnél képeket a kész hajóról is! :)

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Írta: csumi () 2005. április 27. Szerda 09:32

Írta: csumi 2005. április 27. Szerda 09:32

Doma. Foton bemutathatnáld a hjaódidat müködésközben.

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Írta: csumi () 2005. április 26. Kedd 12:24

Írta: csumi 2005. április 26. Kedd 12:24

Most már értem . Furcsáltam is volna.

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Írta: lefty () 2005. április 26. Kedd 10:17

Írta: lefty 2005. április 26. Kedd 10:17

Csumi azok nem ágyúk, a hátsó kettő tartja majd a mentőcsónakot, végülis egyfajta csónakdaru, csak nem behajtható, a másik kettő pedig a fővitorlarúd fordító köteleit fogadja.

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Írta: csumi () 2005. április 25. Hétfő 17:00

Írta: csumi 2005. április 25. Hétfő 17:00

Szép a hajód. Azok a fehérek amik kiálnak az hajód oldalábol azok micsodák. Ágyuk és fehérek lennének? Az első képen.

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Írta: KJani () 2005. április 23. Szombat 07:49

Írta: KJani 2005. április 23. Szombat 07:49

Gratulálok a szép munkádhoz!

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Írta: lefty () 2005. január 28. Péntek 10:27

Írta: lefty 2005. január 28. Péntek 10:27

Köszönöm a hozzászólásokat!Viola, a poén az h. gyárilag ugyanazt a kötelet adták oldalkötélnek is mint hágókötélnek, ami elméletileg 0.25-ös.Ezért vettem 0.5-ös kötelet oldalkötélnek, de mint Te is látod, nem igazán dupla a vastagsága, a 0.75-ös meg szerintem már túl vastag lett volna...lehet h. meg kellene tanulnom a kötélverést....

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Írta: viola () 2005. január 27. Csütörtök 17:56

Írta: viola 2005. január 27. Csütörtök 17:56

Hali ! Szép a hajó ! Ami talán nem az igazi : az olhalmerevítő kötelekhez képest erősnek tűnnek a hágókötelek , az agyúkra sikeríts még legalább 2-2 kötelet. Az mutatós is és a valóságban is volt minimum 2 db visszahúzó kötél ( oldalanként 1-1) és és egy vastag ami a hátrafutásban fogta meg az ágyút. Ezt még bőven be lehet tenni most is. Amúgy szépen megcsináltad a kötélzetet.

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Írta: zsozsi () 2005. január 27. Csütörtök 15:35

Írta: zsozsi 2005. január 27. Csütörtök 15:35

NEM LÁTOM! És ez baromira bosszant! Nos, kinek mi az ötlete a problémámra? (Azon már túl vagyok, hogy szétverem, kidobom, stb.)A gép XP.Így csak a hozzászólókra hagyatkozva gratulálhatok.zsozsi

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Írta: Beacon () 2005. január 04. Kedd 22:31

Írta: Beacon 2005. január 04. Kedd 22:31

Szia! Köszi az infót! A vitorla kötélszegélyéhez milyen -vastagság,szin- kötelet fogsz használni? A kormánylapátot csak befürészelted vagy át is vágtad? E-mail címemre küldjél légyszi közeli fotót a kormánylapát és a tat csatlakozásáról (füzet 48as ábrája), ahol ki kell fúrni! Ez nem világos számomra!! Irásodban a 6.rész utolsó képénél: (binnacle)= iránytűtartó van a kormány elött.

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Megjelenítve 10 a(z) 78 hozzászólásból



Hozzászólás
A hozzászóláshoz be kell jelentkezni.
Belépés vagy regisztráció szükséges.

További hozzászólások...



mXcomment 1.0.5 © 2007-2024 - visualclinic.fr
License Creative Commons - Some rights reserved
 
< Előző   Következő >

www.hajomakett.hu
Hajomakett.hu - Vitorlás, hajó, makett