Főoldal arrow Cikkek arrow Történelem arrow Hajók története arrow A U.S.S. Constellation építése
A U.S.S. Constellation építése PDF Nyomtatás E-mail

lefty, 2004. október 19. Kedd 19:50

Átlagos értékelés :    (0 szavazat)

Megtekintések száma : 51073    

Kedvenc : Nincs

Rovat : Cikkek, Roncstemető

Tartalomjegyzék
A U.S.S. Constellation építése
oldal 2
oldal 3
oldal 4
oldal 5
oldal 6
oldal 7
oldal 8
oldal 9
oldal 10

Ezen a képen a két horgonydaru látható, ill. a horgonydaruk melletti "korlát" darabjai. A korlát tartó oszlopait is úgy kellett kialakítani 3x3 mm-es anyagból, ezek láthatóak a bal alsó sarokban.

Az elobb említett horgonydaruk és korlátok már a helyükön.

Ezen a képen már látható h. felkerült körbe a hajókorlát (könyöklo). A tat részen elore kivágott 4db elem került felragasztásra, elotte a 2x5 mm-es léceket kicsit hajlítani kellett élére, ami nem volt egyszeru, de áztatás után azért sikerült.A telefon csak a méretek átláthatósága miatt van a képen...

Elkezdtem a mentocsónak palánkozását, elvileg ez egy öntött csónak, amit csak festeni kellett volna, de gondoltam ha már fa a hajó legalább beborítom fával és utána festem...gondolkodtam h. az egészet megcsinálom fából, bár még nem késo...A mérete kb 9-10 cm hosszú. Festés után majd kész állapotban teszek fel még képet róla.

Ezen a képen a tatkabin oldalra "kilógó" részei láthatóak, ezek is öntve voltak a kittben, nem tudom h. direkt, vagy csak így sikerült, de nem volt egyforma a két darab, az egyikhez szinte hozzá sem kellett nyúlnom, csak festeni, és tökéletesen illeszkedett, a másik oldalit pedig reszeltem 3 napig mire normálisan felfeküdt a hajó oldalán...Festés elott fémalapozóval kezeltem le, majd fekete és fehér festékkel, nagyon kicsi ecstekkel festettem.

A tatkabin oldalsó részei felragasztás után.

Felkerültek a dörzslécek a hajó oldalára, próbáltam vaku nélkül fotózni h. jobban látszódjon...

A tatkabin közelebbrol, ill. a tat részen is fent vannak a dörzslécek (3db). Elég szépen ívre kellett hajlítani oket, ezt is áztatással csináltam.

A kormánylapát is elkészült, már a helyén.



   
Idézés a honlapján
Kedvenc
Nyomtatás
Küldés levélben

Utolsó frissítés : 2009. április 28. Kedd 17:20


Olvasók hozzászólása  Hozzászólás RSS küldése
 

Átlagos értékelés

   (0 szavazat)

 

Megjelenítve 10 a(z) 78 hozzászólásból

Hozzászólás nyelve: Magyar (78), English (0)

Írta: Putyi () 2006. augusztus 13. Vasárnap 09:43

Írta: Putyi 2006. augusztus 13. Vasárnap 09:43

Igazán feltehetnél képeket a kész hajóról is! :)

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Írta: csumi () 2005. április 27. Szerda 09:32

Írta: csumi 2005. április 27. Szerda 09:32

Doma. Foton bemutathatnáld a hjaódidat müködésközben.

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Írta: csumi () 2005. április 26. Kedd 12:24

Írta: csumi 2005. április 26. Kedd 12:24

Most már értem . Furcsáltam is volna.

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Írta: lefty () 2005. április 26. Kedd 10:17

Írta: lefty 2005. április 26. Kedd 10:17

Csumi azok nem ágyúk, a hátsó kettő tartja majd a mentőcsónakot, végülis egyfajta csónakdaru, csak nem behajtható, a másik kettő pedig a fővitorlarúd fordító köteleit fogadja.

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Írta: csumi () 2005. április 25. Hétfő 17:00

Írta: csumi 2005. április 25. Hétfő 17:00

Szép a hajód. Azok a fehérek amik kiálnak az hajód oldalábol azok micsodák. Ágyuk és fehérek lennének? Az első képen.

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Írta: KJani () 2005. április 23. Szombat 07:49

Írta: KJani 2005. április 23. Szombat 07:49

Gratulálok a szép munkádhoz!

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Írta: lefty () 2005. január 28. Péntek 10:27

Írta: lefty 2005. január 28. Péntek 10:27

Köszönöm a hozzászólásokat!Viola, a poén az h. gyárilag ugyanazt a kötelet adták oldalkötélnek is mint hágókötélnek, ami elméletileg 0.25-ös.Ezért vettem 0.5-ös kötelet oldalkötélnek, de mint Te is látod, nem igazán dupla a vastagsága, a 0.75-ös meg szerintem már túl vastag lett volna...lehet h. meg kellene tanulnom a kötélverést....

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Írta: viola () 2005. január 27. Csütörtök 17:56

Írta: viola 2005. január 27. Csütörtök 17:56

Hali ! Szép a hajó ! Ami talán nem az igazi : az olhalmerevítő kötelekhez képest erősnek tűnnek a hágókötelek , az agyúkra sikeríts még legalább 2-2 kötelet. Az mutatós is és a valóságban is volt minimum 2 db visszahúzó kötél ( oldalanként 1-1) és és egy vastag ami a hátrafutásban fogta meg az ágyút. Ezt még bőven be lehet tenni most is. Amúgy szépen megcsináltad a kötélzetet.

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Írta: zsozsi () 2005. január 27. Csütörtök 15:35

Írta: zsozsi 2005. január 27. Csütörtök 15:35

NEM LÁTOM! És ez baromira bosszant! Nos, kinek mi az ötlete a problémámra? (Azon már túl vagyok, hogy szétverem, kidobom, stb.)A gép XP.Így csak a hozzászólókra hagyatkozva gratulálhatok.zsozsi

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Írta: Beacon () 2005. január 04. Kedd 22:31

Írta: Beacon 2005. január 04. Kedd 22:31

Szia! Köszi az infót! A vitorla kötélszegélyéhez milyen -vastagság,szin- kötelet fogsz használni? A kormánylapátot csak befürészelted vagy át is vágtad? E-mail címemre küldjél légyszi közeli fotót a kormánylapát és a tat csatlakozásáról (füzet 48as ábrája), ahol ki kell fúrni! Ez nem világos számomra!! Irásodban a 6.rész utolsó képénél: (binnacle)= iránytűtartó van a kormány elött.

 

» Válasz erre a hozzászólásra...

Megjelenítve 10 a(z) 78 hozzászólásból



Hozzászólás
A hozzászóláshoz be kell jelentkezni.
Belépés vagy regisztráció szükséges.

További hozzászólások...



mXcomment 1.0.5 © 2007-2024 - visualclinic.fr
License Creative Commons - Some rights reserved
 
< Előző   Következő >

www.hajomakett.hu
Hajomakett.hu - Vitorlás, hajó, makett