GyuSea,
2004. október 19. Kedd 20:12
|
Átlagos értékelés : (0 szavazat) |
Megtekintések száma : 41273 |
Kedvenc : Nincs |
Rovat : Cikkek, Roncstemető |
2 / 5 oldal
|
Itt a gerinc összeállítva, a háttérben a makettezés egyik kiegészítő kelléke is belelóg. :)
|
|
Az orr felcsiszolva. |
|
Az utolsó bordához csatlakozó elem, ami a hajótat hátraívelését biztosítja. 1x2 cm-es fenyőlécből alakítottam ki. |
|
Az előző alkatrész a helyére illesztve. A profil még nincs teljesen kész. |
|
A munkafolyamatok manuálisan sok időt igényelnek, pl. az előző képen láthatő ívelést is elreszelgettem jó ideig, elhatároztam hát hogy veszek egy mini barkácsgépet. Sikerült rátalálnom egy Tesco gazdaságos példányra, ez látható a képen. Vettem még pár csiszolóvásznat, és Pálma Fa Expressz ragasztót, amit talán Viola ajánlott. Univerzális mini barkácsgép: 4.490 FtCsiszolóvásznak (80, 120, 240, 600): 291 FtPálma Fa Expressz ragasztó: 690 Ft |
|
Mephistomi segített beszerezni a szükséges faanyagokat, itt éppen postabontás után vagyok. Mint látszik nem bízta a véletlenre, hogy éppségben megkapjam az anyagokat. A palánkozást mint korábban említettem 1x3 mm-es tanganyika lécből készítem. 49 db 1x3 mm-es tanganyika léc: 1654 Ftegyéb farudak, lecek: 708 Ft |
|
Itt megpróbáltam a bordákat úgy megcsiszolni, hogy a palánklecek megfelelően felfeküdjenek majd. |
|
A tattükör palánkozása. Ezen a képen jól látható, hogy nem voltam elég körültekintő a hátranyúló elem kialakításakor. Az oldalnézet és a felülnézet alapján adtam neki formát, de nem térben gondolkoztam. A hajó oldala ugyanis felfelé szűkül, ennek megfelően az elemnek lefelé szélesednie kellene. A hiányzó részt fagittel kitoldottam. |
|
Jelenleg itt tartok, nagyából elkészült a tattükör.
Szerszám költség eddig 7.261 FtMakett költség eddig: 2.362 Ft
Mindösszesen eddig: 9.623 Ft
|
|
|
|
Utolsó frissítés : 2009. április 28. Kedd 17:22 |
Olvasók hozzászólása |
|
Átlagos értékelés
(0 szavazat) |
|
Hozzászólás nyelve: Magyar (72), English (0)
Hozzászólás
|
Írta: GyuSea () 2006. október 21. Szombat 14:43