Baksa Béla,
2008. december 05. Péntek 12:43
|
Átlagos értékelés : (1 szavazat) |
Megtekintések száma : 97928  |
Kedvenc : Nincs |
Rovat : Cikkek, Építés alatt |
5 / 8 oldal
|
A kormánymű összeszerelve, pácolva. |
|
A kit t-ben nem szerepelt, de én azért készítettem egy kompasz szekrényt. |
|
A kittnek tartozéka egy vízpumpa, de mivel (a korabeli rajzok alapján) a hajón kettő volt, készítettem két újat. |
|
A hajótaton lévő zászlótartó anyaga gyárilag szintén rétegelt lemez volt. Ezért az éleket körbeszegtem dió furnérral és padlódeszkával borítottam be. |
Mindjárt más az összhatás. |
|
|
Közben készülnek a lépcsők is. |
Lépcsők készen, pácolva. |
|
|
A hajóharang állványa egy korlátrésszel együtt külön egységet képez. |
A hajóharang (réz és esztergagép híján) fából készült, amit aranyszínű festékkel kentem át. Az egész egység majd a végszerelés idején kerül a helyére. |
|
|
A szellőzőrácsok pácolva, felület kezelve. |
|
A terpesztő párkányokat 3 x 0,5 mm-es mogyoró csíkokkal burkoltam be, a tám könyökök diófából lettek kialakítva. |
|
A kötélfogó bakok anyaga dió, pácolva és viaszolva. |
|
|
|
Utolsó frissítés : 2011. július 18. Hétfő 10:11 |
Olvasók hozzászólása  |
|
Átlagos értékelés
(1 szavazat)
|
|
Hozzászólás nyelve: Magyar (9), English (0)
Hozzászólás
|
Írta: Tyrman () 2012. március 12. Hétfő 14:07