| 
          
            |  4 of 6 Page 
	
		
			|   | Elkészültek a fedélzeti alkatrészek, valamint az orrfelépítmény íves fala. Az elõárbóc és a tatárbóc véglegesen rögzítve lett, a fõárbócot még nem ragasztottam be, hogy a fedélzet feletti ácsolt szerkezet szerelését ne akadályozza a késõbbiekben. |  
			|   | A tatárbóc és a tatfedélzeti lejáró, amit lezárt állapotban építettem be. |  
			|   | A fedélzeti csörlõ és a vízpumpák. A méretüknél odafigyeltem, hogy kezelhetõ magasságúaknak tûnjenek. |  
			|   | Az orrfelépítmény íves fala feladta a leckét, kétszer bontottam vissza, mire sikerült tûrhetõre legyártani. A horgonyok lekötõ gerendája nem a tervek alapján készült, a korabeli festményeken ez a lekötési rendszer van ábrázolva. |  
			|   | Az orrfedélzet elülsõ réazén ki kellett hagynom a burkolatot, mert a horgonykötelek bekötési pontjai pont az egyik keresztgerenda tengelypontjába kerültek volna. az orrárbóc bekötõ vízsintes gerendának pedig beépítettem egy fogadó egységet, hogy a kötélzet feszítésénél ne tudjon mindenestõl kifordulni az orrárbóc. |  
			|   | Elkészült a tatfedélzet gerendaszerkezete, a feljáróval együtt. Ez sem az eredeti tervek alapján épült, itt is korabeli festményre hagyatkoztam (Carpaccio). |  
			|   | Az orrfedélzet, a felette lévõ gerendaszerkezet lábaival. Maga a fedélzet egyben külön épült meg, a lakkozás és a lazúrozás után egyben be tudtam emelni a helyére. |  
			|   | A beemelés eléggé problémás volt, de némi csiszolás és faragás után rendesen a helyére csúszott az egész szerkezet. |  
			|   | Ezt láthatnák a hajóácsok, ha 3,5 cm magasak lennének. |  
			|   | Kezd a hajótest végleges formát ölteni. |  
 
 |  |  |  
		      	
    		  | Last update : 2019. April 17. Wednesday 12:31 |  
 
      Comment language: Magyar (2), English (0)
        | Users' Comments  |   |  
        | Average user rating  (0 vote)
 |  |  
 
 Add your comment |