Az evezős fedélzet szerkezeti készülőben. A megrajzolt tervrajzhoz képest kissé át kellett terveznem az evezősök padjainak szerkezetét. A jobb oldalon láthatóak a gályarabok leláncolására szolgáló vaskarikák. Az orr és a tat ütegfedélzeteinek falai megkapták a piros festést is. Az ágyúk tartó és kezelő kötélzetének vaskarikái is a helyükre kerültek.
A tatfedélzet, a fedélzeti lejáróval, valamint a keresztfallal.
A keresztfalon már láthatóak a később felszerelendő ajtók vasalatai.
Az orrfedélzetei lejárón azért került kialakításra 4 db kötél-levezető, mert a források szerint legalább 4 horgonnyal hajóztak ezek az egységek. A calais-i kitörés során a főhorgonyokat elvesztették levágták. A Gironna elsüllyedésekor csak a másodlagos horgonyokkal próbált kikötni a Lacada Point-nál, ami nem sikerült nekik, a hajó elsüllyedt. Látható az orrárboc és az előárboc tartószerkezete.
Az orrárboc tartógerendája a helyén.
Itt is látható a jobb oldalon, hogy kerültek a helyükre a vaskarikák. A bal oldalon az elkészült evezős padok.
A 40. kép közelebbről.
A hajótest az alsóbb fedélzetek felszerelésével kezd sűrűsödni.
Elkészült a teljes evezős szekció.
A főfedélzet oldalirányban kilóg az oldalfalon kívül. Mivel alulról is zárt szerkezet, könnyebb szerkezetet építettem ki a belsejébe, kartonpapírból.