4 / 12 oldal
|
Az ágyúnyílások ajtajai alap anyag szinten. Alul 2 szál 6x2 mm hárs léc rajta 0,5x6 mm mahagóni közte a trutyi a ragasztó.
|
|
A fentiek körbecsiszolás után.
|
|
A fenti ajtók pirosra festve és felragasztva az ajtók külső fekete fedele. Kell belőle kb. 70 db.
|
|
Itt talán jobban látszik egy ajtó kész állapotban még vasalás nélül.
|
|
A hajótest a korábban mutatott sárgra festés utáni fekete festéssel. Természetesen a dörzsgerendák, ajtók, ágyúk még sehol.
|
|
A tattfedélzet külső burkolatának felragasztása. Az ablakok mögött az "üveg" dakronból van.
|
|
A hajó vízvonal alatti részére kerülő vörösréz burkolat felragasztás közben. A réz felett látható papírcsík a vízvonalat jelző segédeszköz.
|
|
A második részben mutatott halszálkák, és a harmadikban látható bordázás alatt lévő csónak még mindig félkész, de előrehaladottabb állapotban. Ez a kép kb. 1:1.
|
|
Ezek a csónak padlódeszkái lesznek.
|
|
Lassacskán befejeződik a vízvonal alatti test réz lemezekkel való burkolása. A képen 2:1 nagyításban létható a lemezelés.
|
|
|
|
Utolsó frissítés : 2007. szeptember 04. Kedd 11:28 |
Olvasók hozzászólása |
|
Átlagos értékelés
(0 szavazat) |
|
Hozzászólás nyelve: Magyar (66), English (0)
Hozzászólás
|
Írta: veroka () 2009. október 06. Kedd 11:40