By Tyrman,
on 2004. October 19. Tuesday 20:04
|
Average user rating : (0 vote) |
Views : 36555 |
Favoured : None |
Published in : Articles, Intermittent |
2 of 4 Page
|
Viola
tanácsaiból kiindúlva az első néhány palánk párt a fedélzet szintjétől
indúlva felfelé hejeztem el.Kéréseiteknek megfelelően elhelyztem egy
mérőszallagot is, hogy látszódjon, hogy mekkora valójában a hajó.
Sajnos a vaku fényét visszatükrözte. Bocsánat. Azért remélem, hogy
leolvasható.
|
|
Ezen
a képen az az állapot látszik, amikor elértem a hátsó fedélzet
szintjét. Itt jutott eszembe, hogy talán jobb lett volna a tattükör
palánkozásával kezdeni.
|
|
Itt
a 45 fokos szögben felhelyezett palánkok láthatóak. Ekkor tattükör
palánkozása 50%-os állapotban van. Sajnos arról a fázisról
elfelejtettem készíteni, amikor a teljes elkészült.
|
|
Egy
nagy ugrás a történetben. Viola nagy türelmének köszönhetően, mivel
rengeteg kérdéssel nyaggadtam, szép lassan kezdtem megérteni a
palánkozás alapjait. Sorrol sorra jöttem rá a palánk fogyasztás
mikéntjére. Közben egyszer még jókora részt vissza is kellett bontanom.
Bár kevesebbet akartam, de a ragasztó olyan jól összefogta a palánk
csíkokat, hogy jött az egész. Körülbelül 10-15 óra el is készült a
palánkozás. Sajnos a fogyasztás nem túl könnyű a papírral, mert túl
véköny és túl lágy a csiszoláshoz. Vágni pedig a 3mm széles csíkot
alakhelyesre szinte lehetetlen. Ez azt eredményezte, hogy a palánkozás
addigi szép egyenletessége megszünt. A későbbi közelebbi képeken talán
majd jobban látszik. De ezt fagittel, illetve csiszolással el lehet
majd tüntetni.
|
|
Az orr rész közelről.
|
|
Még közelebbről az orr. Szerintem itt már jól kivehető, hogy miről írtam.
|
|
A hajófar közelről. Itt látható a tattükör teljes palánkozása.
|
|
A hajó oldalról.
|
|
|
|
Last update : 2009. April 28. Tuesday 17:21 |
Users' Comments |
|
Average user rating
(0 vote) |
|
Comment language: Magyar (53), English (0)
Add your comment
|