3 / 13 oldal
|
A hajó oldal 20%-os készültségben. Az ágyú nyílások beépítve, a közelebbiek becsiszolva a palánk síkjába. Természetesen ez nem a végső csiszolás. |
|
A palánkozáson látható, nyilásolon keresztül lehet betekinteni a hajó belsejébe. Ez is csak ideiglenes állapot. |
|
Hordók, melyek majd a hajó fenékbe kerülnek . Készük belőlük vagy 50 darab. |
|
Ugyanazok a hordók más nézetből. |
|
Három különböző színben készülnek a hordók. Vizes, sózott húsos, stb. Egyébként kisebb hordók is készülnek, lőporos hordónak.
|
|
Jobbra a vas ágyúcső. A feketék a klónozott kész csövek. Ebből a méretből 16 darab készül. Ágyúsoronként felfelé, egyre kisebb ágyúk lesznek. |
|
Ágyú talpak félkész állapotban. |
|
Az ágyú talpak tengelyei. |
|
Ebből készül a hordók és az ágyútalpak vaslata. |
|
Az ágyúk kerekei ilyen-olyan állapotban, gyártás alatt. |
|
A második ágyúnyílás-sor ablakinak kerete. Ezekbe, majd beépítés után belső keret is kerül, amire az ajtó csukódik. |
|
Ugyanazok közelebbről. |
|
Készülék a palánkok azonos méretűre csiszolásához. |
|
A különböző méretű ágyúk rajzai. |
|
|
|
Utolsó frissítés : 2009. majus 29. Péntek 12:05 |
Olvasók hozzászólása |
|
Átlagos értékelés
(0 szavazat) |
|
Hozzászólás nyelve: Magyar (46), English (0)
Hozzászólás
|
Írta: bartaszab () 2009. február 15. Vasárnap 20:17