5 of 5 Page
|
Hát igen. Szerettem volna egy kicsit másmilyen megjelenést adni a kész makettnek, ezért a hajótestet nem a szokványos tartókra helyeztem, hanem építettem egy sólyát. Szerettem volna egy olyan képet kialakítani, ahol a hajó éppen egy karbantartás után a sólyán állva várja a vízrebocsátását. Nos ezért (is) hiányoznak a vitorlák. A sólya anyagát gőzölt bükk lécek adják, amelyeket ragasztás és csapolás után pácoltam, majd megcsiszoltam. Befejezésül természetesen ez is megkapta az olajos kezelést. |
|
Az elkészült sólya egy másik nézetből. |
|
És így mutat a sólyán álló hajó. |
|
Egy közelebbi kép. |
|
Elől nézetből. |
|
Úgy látom a festést még nem fejezték be, mert ott lóg még egy vödör. |
|
Aha. Megjött a festő, mert előkerült egy létra is. |
|
Látom, hogy kifényesítették a hajóharangot is. |
|
A tatfedélzet még eléggé néptelen. |
|
Elől sem jobb a helyzet. |
|
Szép igényes mahagóni díszítése van a fedélzeti lejáró első oldalának. |
|
A bummfa „koral gyöngyei” is egyenként lettek esztergálva, Pedig igen aprók… |
|
Egy közeli kép a fedélzetről. |
|
És újra a hátsó rész. |
|
A horgonycsörlő. |
|
A tat tükör. |
|
Hátulról, felülről. |
|
Fókuszban az ágyú. |
|
A kompasz szekrényt is jól kikötötték, hogy fel ne boruljon. |
|
Képek a kész hajóról. |
|
|
|
|
|
|
Baksa Béla (Gateway)
|
|
|
Last update : 2013. August 23. Friday 13:37 |
Users' Comments |
|
Average user rating
(0 vote) |
|
Comment language: Magyar (3), English (0)
Add your comment
|