2 / 6 oldal
|
Elkészült a fõfedélzet. A fedélzet alapját 0,5 mm vastag kartonlemez adja, arra lettek felragasztva a lécek.
|
|
A méretre vágott lécek éle alkoholos filctollal lett meghúzva, így láthatóak a lécek szélei.
|
|
A csiszolás után beemeltem a formára vágott bordavégeket. A formájukat a 3D grafika adta meg. A szögre vágás során a kialakított "fészkek" mentén szögmérõvel vettem fel a kellõ szöget a vágáshoz.
|
|
A bordavégek beállítását a rekonstruált bordatervbõl kivágott sablonokkal csináltam, hogy jól álljanak a gerendák.
|
|
A palánkozás a hajótesten alapvetõen elkészült. Ezután a felépítmények szerkezetei következnek.
|
|
A tervek átellenõrzése során jöttem rá, hogy a tatfelépítmény gerenda szerkezete más méretû, így a 6x6 mm-es gerenda végek nem jók. A tatbástya gerendázata 4x4 mm-es gerendázat.
|
|
A fõfedélzet feletti palánkozás csiszolása a következõ nagy feladat.
|
|
Kivágtam a kormányrúd nyílását, a merevítõ bordázatot még ki kell alakítani.
|
|
Minden most látható bordavég egység közé 2 db szintén formára vágott gerenda lesz beragasztva. Az új egységek vágása már megtörtént, a már beragasztatott elemekbõl 3-3 darab lett kivágva.
|
|
Látható, hogy van mit csiszolni a testen. Pár órát már rászántam, és biztos, hogy még pár órát eltöltök ezzel a feladattal.
|
|
|
|
Utolsó frissítés : 2019. április 17. Szerda 12:31 |
Olvasók hozzászólása |
|
Átlagos értékelés
(0 szavazat) |
|
Hozzászólás nyelve: Magyar (2), English (0)
Hozzászólás
|
Írta: wercome () 2016. április 06. Szerda 14:33